SIM PBX

SIM PBX hoofdscherm

Hosted Telefonie met SIM PBX

De SIM PBX is ontwikkeld om u als klant een zo eenvoudige mogelijke centrale te kunnen bieden. Eenvoud betekent niet direct dat de centrale niets kan. Het betekent wel dat u voor een zeer scherpe prijs een moderne Hosted Telefonie centrale heeft. De centrale staat niet op uw lokatie en kan vanaf elke lokatie in de wereld gebruikt worden. Deze techniek werkt kostenbesparend. Naast dat wij u voorzien van lage belkosten, bespaard u ook nog op andere zaken. Wist u bijvoorbeeld wel wat een VoIP centrale op lokatie aan stroom kost ? U zit al snel op 25 Euro per maand. Een SIM PBX abonnement is vaak al veel goedkoper. De SIM PBX is eenvoudig maar heeft de meest gebruikte mogelijkheden standaard beschikbaar. Wij geven u een kleine rondleiding.

Wachtrijen

U wilt graag dat wanneer u klanten bellen, dat het gesprek aan 1 of meer toestellen worden aangeboden. U kunt meerdere aparaten in een wachtrij hangen. U kunt dan denken aan een softphone, hardphone of een mobiele telefoon. U kunt tevens per toestel aangeven op welke tijdstippen deze wel of niet bereikbaar is.

Follow me

Deze functie kent vele toepassingen. De meest gebruikte binnen onze klantenkring is de overloop op een wachtrij, wanneer een aantal toestellen niet op tijd opnemen. Er wordt dan bijvoorbeeld een tweede wachtij ingeschakeld. Maar deze functie kan ook voor de individuele gebruiker worden ingezet. Als eerst wordt uw bureautoestel gebeld, neemt u niet op tijd op dan wordt uw mobiel gebeld, neemt u ook die niet op, dan kan bijvoorbeeld de receptie worden gebeld. U bepaald zelf de route en hoe lang het duurt voordat de volgende stap wordt ingezet.

Keuzemenu

Heeft u een grotere organisatie en u wilt uw klant op 1 hoofdnummer binnen laten komen, dan kan een keuzemenu handig zijn. Deze wordt vaak als klant onvriendelijk aangegeven, maar er is toch niks mis mee om de klant via een gerichte keuze bij de juiste persoon/afdeling uit te laten komen?

Doorschakelen

Elke gebruiker of groep heeft een intern nummer. Wanneer u een gesprek wilt doorschakelen naar een collega, kunt u dit eenvoudig doen op een intern nummer. Bijvoorbeeld nummer 210.

Eenvoudig beheer

Via de webinterface kunt u uw centrale beheren. De webinterface is zo eenvoudig mogelijk gehouden, zodat het beheer van de centrale zo makkelijk mogelijk is. U kunt toestellen aanmaken, wachtrijen beheren, keuzemenu’s instellen etc. Het instellen van een callerID is een fluitje van een cent. Heeft een medewerker een extern nummer, dan kunt u deze eenvoudig koppelen.